Åhh

vilken hemsk vecka. Kan den inte bara vara över snart :P Vi är sjuka jag känner mig lite bättre i alf, är värst på morgonen och kvällen men så är det ju alltid. Har i alf varit ute i dag jag gick till affären såå skönt att få lite luft även om det var för en kort stund.
Kevin han sover sen ett tag tillbaka så nu tänkte jag brodera lite, sen får det väl bli att laga mat och invänta kvällen så man kan sova  så det kan bli fredag någon gång.

Men hade i alf en jätte trevlig dag med min syster i går, vi gjorde köttgryta och kollade på film. Ja dock så var ju filmen inte så där jätte bra. Men gillar man blod och tortyr så ja :P lite för rå för min smak, men man satt ju lite på spänn haha kudden uppe i fejan :)

Nu ska jag ta tag i broderiet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0