En Helt Underbar helg.

Jaha helgen är över så himla tråkigt Robert åkte till jobbet för inte så länge sen, så med andra ord värdelös vecka Robert jobbar kväll=( Usch. Men men hoppas att dagarna går fort då vi på fredag ska ut och äta och kolla bio. Och jag ska även få min efterlängtade "spa massage Lyx".

I fredags så hälsade vi på Emma, Ella och stefan, sara och johan var även där. Emma blev då gammal hela 23 år. :) var där och umgick och fick gott fika.

Lördagen spenderades hos svärföräldrarna/alex, fick god mat och så fick jag nagel manikyr av alexandra :) En jätte mysig lördag som alltid man blir alltid så glad över att åka dit, jag verkligen älskar dom :D

Sen var det ju  Hjärtans dagen, <3 Tog en promenad i solen vilket fint väder vi hade :) Blev mat och så fick jag av Robert blommor, glass, tuttifruttiringar, mars och cola :) Så vi mös med allt de och så kollade vi på nya beck-i stormens öga.

För övrigt i dag så ska vi bara vara hemma vi börjar bli sjuka, min hals är tjock =/ Kan hoppas det är över i morgon, för då kommer syster hit och vi ska äta middag och kolla någon film! 



Våran Underbart Söta pojke <3

 

   


Kommentarer
Postat av: kattis

heh ja men ja sa til en viss gräns. O vilken tjej har inte funderat på vad dom skulle vilja förändra? Mena inte att ja skulle göra allt de ja sa att ja ville :P JAaa jag älskar mig själv :) O ja hidi ser ut som en påse skit nu!

2010-02-15 @ 15:29:39
URL: http://skattiss.blogg.se/
Postat av: kidzmode

vilken sötnos!

skicka gärna in en outfit till oss på [email protected]

2010-02-20 @ 13:03:31
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0