??

Vad är det med Kevin, andra dagen i rad han inte vill äta? Sjuk? eller vad? Men han är ju hur glad som helst i övrigt ingen feber , inte snorig inte hosta eller nått. Fast i dag så har han varit lite sur/ledsen, men det finns ju dagar som han kan vara missnöjd på annars oxå. Aja Det ser ut som om han är hungrig försöker ge han, försökt med både ersättning, två olika vällingar och vanlig mat men nej det duger inte. Puuhh jobbigt. Sen Sover han oroligt oxå. Kan det vara tänderna kanske? men det ser inte ut som det är någon 3dje på gång ännu ??
Ja vi får väl se hur morgon dagen blir

Vi har ialf tagit ett bad nu i kväll Kevin och jag mysigt han älskar att bada:) och nu sitter han glad i sin gåstol även fast han inte ätit.  men men..
Robert är i väg och ska hämta Pizza vi orkade verkligen inte laga mat i dag och jag orkar verkligen inte diska än gång till. Diskade i en ca 50 min i dag hahah.. Jaa fast man har ju sig själv att skylla när man inte diskar på än gång, men det känns ju som om det bor en 10pers här det blir så himla mkt diskt så fort.



Ha en trevlig kväll alla.


Kommentarer
Postat av: kattis

ååh herregud! du e ett barn"

Nej ja tycker inte om att vara utan smink.

Känner mig naken! och sluta säg hela tiden att ja e utsi fixerad.. fan kommer inte på va de heter.. läskigt.. haha..

2010-02-09 @ 20:54:24
URL: http://skattiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0