Jenny

Nu sitter jag hos min syster, jag har fått lunch så himla gott. Stekt lax, potatis och kall sås :) Nu har jag lagt Kevin och jag och syster ska umgås spela något kanske.
Tidigare i dag var vi på bvc, läkarbesök och det vanliga väga och mäta. allt var bra som vanligt han följer sina kurvor som han ska. Dock tyckte läkaren att han inte hade växt så mkt (denna gång 1cm), men han var ju super grining (Trött) så det var ju inte så lätt! Fast jag tyker att han ser längre ut än vad han är, han är ju inte så lång! Han är kortare eller lika lång som andra i hans ålder. Och han har ju heller inte skenat i längden eller nått så det är ju bara som det ser ut :P hehe. Men sen i framtiden så kommer han nog att växa som sin pappa :) Lång och ståtlig :) Han vägde i alf 7820 och 67,5 lång 6månader 1 vecka gammal :)


Min syster Jenny !


Kommentarer
Postat av: kattis

jag får göra de. ja vet inte.. Men betalar ja de så försvinner väl den eller ?fattar ingenting :/

2010-02-02 @ 15:49:57
URL: http://skattiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0