Lördag Lördag Lördag.

I dag så har det blivit en inne dag tänkte gå ut, men nee Kevin och jag hade ju snöat bort och att dra vagnen i denna snö är inte roligt. Usch vad jag inte gillar detta väder.
Men har haft mysigt här hemma ändå :)
Har fått mkt tid för mig själv om inte annat kevin är bra på att sova sov först en halvtimme kl 10 han brukar sova mer så det var väl därför han var super trött vid ett. Och då fick han sova och sov från 1-4. och nu sover han för natten sen en halvtimme tillbaka.

I Går så hade jag och Robert det jäätte mysigt, var jätte god mat på akropolis mysigt att få bara ägna tid åt varann :) Bio var dock inte den bästa men sånt kan man ju aldrig veta. 

Nu ska jag Spela lite här på datorn som vanligt.

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0