Lördag.

Redan lördag i dag, Robert åkte nyss på rally, så vad ska Kevin och jag göra i dag? Hmm jaa vi får väl se.
I går var det ju solsidan alltså det är så himla bra, fan så jag skrattar. Haha nu längtar jag tills nästa.


Var ju på barnenshus i torsdags kväll. Usch så besviken jag vart, var inte alls som jag hade trott. Folk sprang in men till vadå? Fanns inte alls något att fynda. För det var väl de man skulle göra. Fanns väl lite nessättningar men det var ju inte mycket. Inget som vi ville ha i alf. Fick med mig två leksaker till Kevin i alf.
Nee så nu har vi fortfarande inte köpt någon bilstol till Kevin, men Robert är ju helt inne på att han vill ha en annan. Så vi kanske köper den nästa månad i stället vi får väl se man får väl ta en drive till babyproffsen

Nää Nu ska det bytas bajsblöja på Kevin

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi fick inte med oss någonting. Funderade på att köpa flaskorna som var billiga, men det sket jag i sen. Vi åker nog till babyproffsen och köper en bilstol till Meja sen. Jag vill ha en röd Britax Hi-Way =) Vad har ni tänkt ha för stol til Kevin då?

2010-02-27 @ 17:52:22
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: kattis

De visste jag inte att han hade mumin,,, inte tänkt på de.. Men då får de bli som kussen sin då :P hihi

2010-02-27 @ 17:57:54
URL: http://skattiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men ja tänkte väl inte på de när jag köpte de.. Ja jag vet de är as dyrt kolla på labban ocå de va typ lika dyrt.. men min prins ska ha de bästa! :) Och han vill vara som kussen.. <3

2010-02-28 @ 08:51:13
URL: http://skattiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0