Oj Oj

Jag är inte ämnad för vinterkörning, Blääääääää... Hahaha jaa jag har varit hos Emma i dag, vi har vart ute och gått i detta väder? Ja minnsan det har vi, haha det var jobbigt och mkt mkt snö. Nu får det fan sluta snöa gillar inte detta. Men i alf så var vi duktiga och gick sen åt vi lite mat. Ja och sen när jag skulle hem Tro fan att jag körde fast TVÅ gånger. Fy helvete vad jag hatar dettta, var sååååå arg. Emma bokserade bort mig första gången. Skönt tänkte jag, men sen var det ju massa snö på vägen ut till stora vägen så jag skulle ju ta sats men Halllåååå det kom en bil såg knappt. men jaa vafan backade ju tillbaka men det var ju is där som sagt och inte vet jag jag gled lite så körde ju typ fast där oxå. Fick backa och köra fram och Hålla på. Sen kom jag bort i alf och väl ute på vägen SHIT det var halt som fan.
Haha och Emma lyssna på detta vad var det jag sa. Roberts kommentar var ju hade det varit jag så hade jag aldrig fastnat, hade i alf kommit bort hur lätt som helst.
Visst han är ju lite bättre på det där med trix och sånt då han är ute och kör mkt, hans vänner osv.

Så att summera det hela så säger jag: Aldrig mera vinterkörning !


Nu har jag en kopp te här , och ska snart laga mat kycklingwok . Sen ska vi se G-forse.
Over and out

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, det är därför jag inte kör bil nu när det är så jäkla mycket snö överallt! Vi har ju en bakhjulsdriven Volvo dessutom så körandet står Håkan för nu, så skönt att jag är mammaledig och kan hålla mig hemma i detta väder....Han pluggar upp sina gymnasiebetyg så det är plugg för honom i 2 år till ;-)

2010-02-04 @ 07:11:51
URL: http://mammatillsixten.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & gravids

Hoppas att du har rätt med datum, då är det ju bara 1 vecka kvar ;)

2010-02-04 @ 11:58:35
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0