Som alla...

Andra så är vi insnöade här hemma. Tänkte faktiskt gå ut men det går inte för att kan inte få ut vagnen. Dom har inte skottat vid källaren så det gick ju inte. Hoppas att dom har gjort de till i morgon för då ska jag gå till min syster annars vet jag inte hur jag får ut vagnen. Andra vägen med trappor tänkter jag helst inte pröva.

Men för att få någon luft över huvudtaget så har jag skottat balkongen med de redskapet man hadde soppskyffeln, jaa och den är ju gjord av plast så skiten gick ju sönder, men jag hann skotta en hel del så nu kan man komma ut där i alf. Eller jag ska väl inte ur där utan Robert. 

Stackars dom som har sina bilar här på gatan, dom kommer inte loss. Dom är inplogade och insnöade till max.



Som många andra så gillar jag inte de här vädret något mera, nu är det för mkt. Blir ju bara att folk kör fast, krockar och man kommer inte fram.

så sommar vill vi ha, sitter och funderar på vart man ska ta vägen i sommar, har ju lite planer ialf, tar bilen och kör sverige runt :P hehe nee så långt ska vi inte. Tur att man har bil och körkort ialf så man kan ta sig och bara göra lite inpulsiva saker. Visa Kevin vida världen :D

Kevin sitter här brevid mig och är allmänt sötast i världen. Goare unge finns inte. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja eller så håller jag på att bli sjuk för ja har jävligt ont i halsen :/ men men.. Hoppas på de iaf för ja vill inte må illa reesten av graviditeten.. :P hihi ja Kevin e goaste i världen <3 Vet du att de ska komma ännu ett sånt här lass med snö inom kort dom sa de på vädret ;/ men kommer inte komma fram asså.. ush..

2010-02-21 @ 11:43:07
URL: http://skattiss.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Jahaa, va kul :D Maja är född på kvällen, kl.20.42 :)

2010-02-21 @ 22:35:54
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0