Usch vilken måndag.

usch vilken dag det var i går. As tråkig dag och kväll.. kl gick ski sakta. Vi är sjuka här hemma snoriga och dana, eller Robert han är frisk det är jag och Kevin.
La Kevin vid strax efter sju i går han var super trött men man hörde hur han hade svårt att andas stackars. så han vaknade ju efter en timme och var super grinig först sen vart han vaken och låg i sin säng och busade. gick till han för att kolla han och tänkte om han ville ha mat. Då la han av världens spya hela han och sängen, det var bara att byta sängkläderna och bada kevin då ha hade massa i håret. sen la jag tillbaka han i sängen då kl var hade blivit halv elva. Så satte jag mig vid datorn och sen började han skrika jag gick dit och Oj då var det Blod i sängen, fasen vad rädd jag vart fick ju panik. Det kom från munnen men det var inte så mkt. Först tänkte jag har han hostat upp blod, men jag tror att han petade sig i munnen eller nått liknande. Sen fick han sitta med mig här i soffan tills han fick för sig att vilja somna. Så jag gjorde ett nytt försök kl tolv, då fick han ligga brevid mig i sängen och efter en stund så somnade han :) Sen när Robert kom hem efter en halvtimme så la vi över han i sin säng.

Det måste alltid hända massa saker när jag är själv. Men i dag så är vi inte bättre vi är snoriga och allmänt hängiga i alf jag. Kevin är relativt pigg även om han är sjuk. Nu ligger han i alf och sover med täppt näsa. jätte svårt att äta för han då han är så täppt.
Och nu kom precis syrran hit såå skönt att slippa vara själv vi ska laga middag och kolla film :)
Så nu ska jag umgås med henne :)


Kommentarer
Postat av: kattis

Ush va jobbigt.. Krya på er! <3

2010-02-16 @ 16:43:39
URL: http://skattiss.blogg.se/
Postat av: kattis

säg till syster att hon får fan ta o skriva i sin blogg nu! ;)

2010-02-16 @ 16:44:43
URL: http://skattiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe näe de tror ja inte att du vet.. vi har inte nämnt de här förut.. inte till dej iaf :P

2010-02-17 @ 13:27:54
URL: http://skattiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0