Badhuset

I dag så har Emma, Ella, Kevin och Jag vart i badhuset och badat, jätte mysigt som förra gången. Vi satt så länge så alla vart som russin och jag höll på att koka bort såg ju ut som en tomat i fejan :P Haha! Så där varm har inte ens jag och Kevin när vi badar men det var mkt skönt, barnen höll humöret uppe inget gnäll på dem. Kevin och Ella fick lite mat sen gick vi på stan en sväng. Köpte strumpor till kevin och Bh och trosor till mig ! Sen hämtade jag ut mina skor, dom var helt okej bättre än dom jag har kan jag lova :) Sen fick jag och Emma lite mat här hemma spagetti och köttfärsås Gott ! Och Kevin sover han somnade kl 8 så jag ska hoppa i säng vid tio hade jag tänkt !

Tänkte att jag skulle göra klart min bild video som jag började med för ett tag sedan, vet ju nu vad som är felet med låten :)

Tack Emma för en jätte trevlig dag.

Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: kattis

hur fixa du sidan nu då ? kan du fixa till mig ? :D

2010-01-20 @ 12:23:06
URL: http://skattiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0