Fredag.

Idag så har vi varit med mamma/mormor hela dagen tills nu då hon skulle hem. Vi höll oss samms relativt bra :) vi var på rusta och coop. Sen bakade mamma scones, så det åt vi och drack te till. sen spelade vi yatzy. :)

Kevin sover sin eftermiddagslur nu.
Och Jag längtar efter Robert, vi ska äta satziki (eller hur det stavas), Kött, sallad, sås, och någon potatis sort :P Ska bli så gott.
Ah sen är det bara att mysa framför teven..
Sen ska vi till sthlm på lördag till min pappa vi ska till och med sova där. Får se hur det hela slutar :)
åka skridskor är det även tänkt som jag har längtar efter =)


   

Några gammla bilder på mig och Robert. <3

Kommentarer
Postat av: kattis

ja visst va bilderna fina som ja fick på Kevin =)



Bilderna på dig o robert måste va as gamla, Robert e ju smal på de i mitten :P

2010-01-29 @ 21:09:18
URL: http://skattiss.blogg.se/
Postat av: kattis

haha ja han är väl kraftigare nu än förut.. 6 år ? fråga han igår då sa han 4 :P killar asså!

2010-01-30 @ 10:51:35
URL: http://skattiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0