Godmorgon

Ja detta är på tok för tidigt att vara uppe för en som är morgon trött haha! Kevin har bara vaknat en gång om natten nu dom senaste dagarna så himla skönt. Menar det är okej, men inte 4 gånger.. I natt somnade han halv 8 åt mat halv fyra sen nu kl sju vaknade han så vi har varit uppe en liten stund. Robert kom nyss hem eller ah nu är det ett tag sen, så han ska sova vilket jag oxå skulle vilja :) hehe. Men kanske tar mig en tupplur när kevin vill göra det. För att inte vara så trött så får man ju lägga sig tidigare men det blir ju aldrig så, man kollar på tv eller så fastnar man alltid vid datorn, men får bli ändring på det! så man kanske kan bli en någelunda morgon människa.


I dag så har vi nog inga direkt planer än så länge. Ska diska och städa lite i alf, sen väcka Robert vid två om jag är hemma då förstås ! Måste nog handla lite i alla fall!
Nu ska jag hämta mig en godis så här på morgonen, bra start!


Kommentarer
Postat av: Marie

Mina tjejer vaknade halv sju imorse. Det var inte okej för min del. Ville så gärna sova en stund till.

Men det är bara att gå upp med de söta små barnen.

2010-01-13 @ 09:28:58
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0