Haha

Gubb jävel så får man säga..  Plingade nyss på dörren, shit vem är det tänkte jag. öppnade och där stod en gubbe som stank rakvatten/parfym. Han kom från hyresgästföreningen, Ja han ville ju att vi skulle vara med där, men det vill inte jag, fan ska jag vara de för. Orka ha en till räkning i månaden även om den bara är på 80 kr. Jag sa flera gånger att jag inte ville, jag sa att det funkade bra så som det är, då vart han skit sur och sa ja vad tror du det beror på då? för att vi finns !! sen stängdes dörren ganska så snabbt han blev sur!



Men det kan jag bjuda på, vill jag inte vara med så vill jag inte. Dom gör säkert en bra sak, hjälper hyresgäster osv. Men jag finner det som en onödig räkning i högen, menar hyran kan man aldrig komma undan att betala och att den höjs varje år är väl inte heller en nyhet ! Jag går väl med när jag behöver det ! Så är det med de!


När Robert vaknar ska jag fråga han om vi ska ta en sväng till öb. Behöver balsam och lite andra saker, får se när han går upp två kanske? känns som en evighet tills dess.
Sen senare så ska Alexandra och Emelie komma hit på en kaffe siså där!


Kevin han ligger på golvet och roar sig med att rulla, dra i sladdarna som han hittar, leker även med sina nya leksaker. OCh jag sitter här och har nyss ätit en jätte god macka. Jätte gott bröd med ost, sallad, tomat, gurka på :) Mycket gott
Nepp nu ska jag fixa med tvätten och duscha sen vänta på att Robert ska vakna !

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Hhaa okej, ja vi hittade en gång på tradera men hon skulle ha skit mycket för dem då :S

Ja om 5 veckor är det beräknat!

2010-01-12 @ 14:06:47
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0