Hjälp!

Jaha torsdag i dag, har inte ork till att göra något vill bara sova som vanligt. Ska kanske sova en stund när Kevin ska sova, men ofta så blir jag bara tröttare. ! Hmm..

Hjälp! Kevin är inte alls intresserad av mat! Jag får knappt inte i han något. lite i bland bara, han tar bort huvudet och som sagt han är inte intressead ! Hjälp någon som har tips råd om hur man ska få han intresserad? Har provat med allt känns det som, Jag har ju börjat med det vanliga potatis, morot, potatis och rotfrukter osv. har provat två sorters gröt, har även blandat bröstmjölk i maten sen har jag även provat fruktpurer. Men utan resultat !! ska han aldrig äta? Men får väl lägga det på hyllan ett längre tag kanske och sen prova, någon gång måste han ju äta.
Ja han äter i alf ersättning nu som han verkligen hatade, men efter typ 1 månads kämpande så äter han. men jag tycker han äter så lite, står ju att han ska äta mkt mer enligt förpackningen och så tar det jätte lång tid, när jag ammar så går det mkt fortare, Hmm Haha. !


Men det är väl bara att traggla vidare på allt.
Så tråkigt när Robert är på jobbet,  Men snart helg igen då får vi mysa massor ! Har en hel del planer som vanligt ! Hoppas att det blir en tripp på lördag , vore mys !

Nu ska jag krypa ner brevid världens bästa kevin och mysa :) Hoppas att man somnar en lite stund.








Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det är bra att Sixten gillar mat iaf, ett riktigt matvrak är han =)

visst är det jobbigt när dom är tuttgalna? Jag trodde att bebisar föredrog flaska om man gav dom det så vi har varit jätteförsiktiga med ersättning tidigare då vi trodde amningen skulle förstöras! Nästa barn ska jag definitivt vänja vid flaska och ersättning från början så man kan sluta med amningen när man vill...

Vill du också sluta amma helt nu?

2010-01-07 @ 11:06:29
URL: http://mammatillsixten.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Jag har hört att man inte skulle sluta att ge. Då kan de bli svårare att få i honom mat sen-

Alltså inte tvinga i han mat men gör iordning varje dag :)

Hoppas att han vill äta snart

2010-01-07 @ 18:22:00
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: emma

nu är det inte vit

2010-01-08 @ 13:52:58
URL: http://babyemen.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Vad bra, hoppas att det håller i sej! :)

2010-01-08 @ 14:29:06
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0