Kväll

Tog mig ut i kväll i alf :) Satte först på sittdelen på vagnen, tyckte att det var dags nu, Fast visst han kunde ha haft den andra delen ett tag till igentligen pga att vi har ju så att vi kan fälla upp den oxå. så han har ju setat upp hela tiden även fast vi haft liggdelen vilket har vart väldigt bra. Men nu fick han den andra. :)
Sen tog vi en sväng, sen kom Robert då gick vi till laluna där vi åt pizza gott! Sen så handlade vi lite godis på vägen hem. OCh nu är det lets dance på tv vilket är jätte dåligt :P
Jag har laddat hem paintnet nu  men jag fattar ingenting och då menar jag verkligen ingenting :S Haha !
Jaja Får sitta här och klura en stund men jag är ju inte så bra på engelska så ah Hahah !


Hoppas ni har en trevlig Fredag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0