Lördag.

I dag har jag gått hemifrån mig till torshälla. Det händer inte igen på ett bra tag, fy fan så jobbigt det var, eller att gå så långt är okej skönt att promenera men helvete mina fötter, nu har jag blåsor överallt. ! Bra skor eller inte :S Gick till svärmor och fikade och snakade skit, svärfar var i garaget och hjälpe Robert att fixa bilen, när dom var klara så åkte Robert och hämtade Kevins bilstol tack och lov haha. Sen blev vi kvar där och vi blev bjudna på kebabtallrik.
Sen var det bara att åka hem för Kevin han blev trött och jätte ledsne så tänkte bäst att åka hem så han får sova, men som vanligt var han så trött så han somnade i bilen gick inte att hålla han vaken och sen väl hemma när kläderna ska av då är man hur pigg och glad som helst :S  Så nu har han legat i sängen och bökat ett bra tag, så han somnar nog snart. Kanske han sover redan det är väldigt tyst i alf!

Jag håller på att göra en Bildfilm men jaa det går åt Skogen, blir så arg när det inte funkar .:S Först gången oxå så jag kan ju inte :P Fattar ju liksom inte vad det är som är fel? Ahhhhhhhhhhh...


Nej nu ska jag gå och kolla till Kevin sen fortsätta att förstå mig på hur man ska göra !

Kommentarer
Postat av: Marie

Antar att det är en lång väg mellan dig och Torshälla =) Jag skulle aldrig utsätta mig själv för att gå in till stan från oss. Tacka vet jas bussen. Hehe, slö som jag är =P

2010-01-16 @ 22:18:21
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0