Måndag

känner mig på jätte bra humör :D Sitter och äter toast Kevin sitter här brevid och leker med tv dosan!
Vi ska gå ut och gå i dag våran runda (lejonrundan) kevin måste få komma ut, och skönt att röra på sig lite.
Sen ska vi gå förbi affären fattades lite grejer till min bakning, ska baka bullar och en sockerkaka hade jag tänkt får ju fin främmande senare av underbara svärmor och svärfar :)


Kevin håller på att få en tand nu på höger sida. Men det är inte det lättaste att titta i hans mun det får man inte haha ! men har inte märkt att han är spec bekymrad över den, dock kan jag tycka att han grejat lite extra i munnen kanske. 


kan rekomendera er att se en sommar med göran vi såg den för några helger sen haha och den var jätte bra, jag brukar inte skratta till filmer så ofta men nu satt både jag och Robert och skrattade till då och då :p Så den Rekomenderar Jag !

Ha en underbar Måndag!


Kommentarer
Postat av: kattis

hehe rätt åt dig.. Så går de när man dricker ;)

Love U sis <3

2010-01-25 @ 16:53:05
URL: http://skattiss.blogg.se/
Postat av: kattis

va menat att skriva på inlägget Hjälp ! hihi <3

2010-01-25 @ 16:55:37
URL: http://skattiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0