Måndag

Dagen började med att jag fick ligga i sängen , Robert steg upp med Kevin. Sen åkte Robert för att fixa lite saker och sedan till jobbet för att jobba kväll. Vid ett kom min mamma vi skulle ta en promenad, tänkte att det kan väl gå en stund med mina onda fötter! Skönt att komma ut, haha men vi gick upp där vid odlaren bakom tunafors hade aldrig gått där och mamma bara en gång, hmm det var långt och vi tog fel håll så vi kom till en återvändsgränd där det stod ett kjul ... Då brast humöret min lilltå bultade av smärta nu ville jag inte gå längre. Men vi vände och då fick vi se en buss  vadå går det buss här ? sen gick vi en bit till och där fanns min räddare en busshållsplats :D efter 10 min kom bussen Jipppiii! Men hjälp vad folk som skulle på vid lassarettet och busschauffören kunde för i helvete inte köra han röck som fan. och när vi tröck på knappen så stannade han inte? gick inte att ropa för han hörde inte för allt liv av folk :S men till slut så stannade han vid gamla stan ! Snacka om Pucko!! Sen väl hos mamma så skulle jag få mat men mamma skulle på möte så jag och kevin var hos mamma och väntade. Inte fören kl 8 åt vi men gott var det tack mamma! Och nu är jag hemma för en stund sedan och väldigt trött har lagt Kevin för en stund sen men han vägrar sova :S Nu är det sent var dags för han att sova för länge sen.  Fast nu somnade han fick springa dit :) 22.00
Jag ska oxå sova snart så man är pigg tills i morgon för Emma kommer hit till kl tio sen ska vi till badhuset  =)


Usch vad jag inte tycker om veckorna då Robert jobbar kväll så tråkigt hinner knappt ses något! Tycker inte om att vara själv om kvällen och inte heller att gå och lägga sig själv, men bara att vänja sig !

     

Nu säger jag godnatt 


Natti Natti!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det är jättekul att få måla och sånt där man ska flytta in. Vi har inte köpt hus utan vi ska hyra

det av mina svärföräldrar. Vilken fin bakgrund och header du har på din blogg, har du gjort den själv? Jag har helt slutat amma nu, Sixten sover mycket bättre på natten nu, natten till idag vaknade han bara 01:00 och 06:00 för flaska och sen gick vi upp 10:00, skönt =)

2010-01-19 @ 20:57:08
URL: http://mammatillsixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0