Så trött!

Nu är lite av några problem lösta, men bara några, återstår en hel del. Men tar en dag i taget..
Har fixat en hel del bra saker i dag tog allt i samma veva Skönt !



Nu sitter även kevin själv ca 5 och en halv mån gammal, han är så duktig förut var det bara en lite stund i sängen, men nu sitter han överallt längre stunder! Fast favoriten är ju att rulla runt på golvet över allt,dra i sladdar är ju även kul !

Lite Blandade bilder, kevin när han har några av sina nya kläder samt leksak. Vi firade ju nämligen jul i lördags med svärföräldrarna.
Kevin fick massa leksaker och kläder, den där nappen fick han av faster haha !
Jag fick en sodastreamer shit vad jag blev glad :) fick även kläder, hylla, och en digital fotoram. Sen fick robert en hel del grejer han oxå. Vi blir allt lite bortskämda :) Ja vad ska man säga Dom är helt klart bäst ! <3

    


Lite andra bilder på min ögonsten!
       

Åhh vad jag älskar dig Kevin, blir alldeles tårfylld av lycka <3

Nu ska jag sova godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Haha såndär napp ville Kim köpa till Alicia men hittade ingen :P

2010-01-12 @ 09:26:51
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Marie

Verkligen en jätte söt napp. Fast hela killen är ju underbart söt =)

Hoppas allt är bra med er trots lite strul här och där. Kram

2010-01-12 @ 10:26:47
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: elena

Vad söt han är :)

2010-01-17 @ 19:55:50
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0