Tuttifruttiringar

haha, Vart överlycklig nyss för att jag kom på att man har ju fått barnbidrag :P Haha annars brukar jag vänta spännt på de och alltid ha koll alltid kul med extra pengar, men nu hade jag helt glömt bort de, men det var ju bra för nu vart jag super glad i stället haha !

Jag ska hoppa in i badet snart Kevin ligger och äter och är jätte trött redan? så han ska sova sin förmiddagslur nu. Mysigt att ligga inne med Pappa som är en tröttmössa :) Nee men det får han vara han som har jobbat kväll !
så nu ska jag mysa ner mig i lite skum sen ska vi ut på vift och inhandla allt som ska inhandlas tex, Tuttifruttiringar :)


 
nyfödd Precis Så Liten, Finast på jorden.
älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: josefin

Spara dom svarta ringarna till mig!

2010-01-22 @ 15:10:39
URL: http://fribergjosefin.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh va liten han var =) Man saknar de små liven. Nu är de ju stora. Hehe

2010-01-22 @ 15:11:18
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0