Välling

Det här med bloggdesign är ju så tråkigt, varför skulle jag ge mig på sånt för. Kunde väl haft en vanlig bara, åhh..
Nu orkar jag inte mera i alf, så jag struntar i hur den ser ut för tillfället..


Är på kasst humör oxå, hur mkt otur kan man ha? jag fattar inte? Pengar som inte kommer in och bilen osv? Har lagat allt på bilen och då menar jag verkligen alla delar på en bil som kan gå sönder, lagade den nyss för ca 10.000 tusen och då ska den väl hålla? Vi lagade ju alla dom felen som var, men såklart som jag hade tippat den är trasig igen. (En vecka senare) Felet är ännu lite oklart men behöver ialf en ny lambdasond eller vad fasen det heter.. :s
Ja sen var vi på affären och handlade idag, tro fan att på vägen hem tappade vi avgassystemet, visste dock att det oxå var dåligt men jaa. ? Herregud, så det roar sig Robert med nu i alf att lappa ihopp avgassystemet.


Jag vill bara sälja den där förbannade bilen och köpa en ny. Men min käraste Robert är inte på samma plan som jag! " En annan bil kan oxå gå sönder" Men å andra sidan så är det ju så att man måste laga bilen så den är hel så man kan få något för den när man säljer den, Så ja vi har ju pratat om att sälja den. Men än så länge så måste han laga den så han kan ta sig till jobbet!
Jag hatar bilar ändå måste man ha en, och ja det är ett måste för dem som inte har jobbet runt hörnet som vi. Fast det är ju så mkt mer än jobb den behövs för oxå, man blir ju beroende av andra om man inte har bil.
Nog om det..

Nu när Kevin skulle sova så gav jag han välling för fösta gången, han ligger och äter själv i sängen när han ska sova för natten och han mummsade för fullt när jag tittade. gjorde först ca 100ml för att han kanske inte tyckte någe vidare om de eller så. Men han åt sen fick han  ca100ml till :) Så nu hoppas vi på en god natts sömn. Fast han är jätte duktig på att sova nu för tiden. Han vaknar bara en gång och det kan vara frammåt 5  har hänt att han sovit och ätit vid 7 oxå. han vaknar mellan 8-9 på morgonen. Och då är det från kl 20.00 så han sover ju ett par timmar i sträck nu :) Så himla skönt man har blivt en människa igen istället för en sombi!!

Han har blivit bätte på att äta oxå, kanske var det tanden som har kommit upp som var felet!


Nu ska jag spela lite och lyssna på lite musik, har fastnat för den här låten för tillfället.
Något som är så sant som det är sagt "Love will keep us alive"









Kommentarer
Postat av: josefin

haha. ja det var väl när du bodde i skogsängen.:)? du är väldigt vacker på kortet åsa.:P

Jag har en massa skivor med gamla bilder på. brände ut de från mammas och pappas data när jag flytta därifrån. fast har inte kollat de skivorna på länge, kanske är massa smaskiga bilder på dom.:)

2010-01-28 @ 11:46:15
URL: http://fribergjosefin.blogg.se/
Postat av: kattis

nu vart din blogg fin ju.. finare än förut =)

Ja kommer till dig sen idag ? <3

2010-01-28 @ 13:00:25
URL: http://skattiss.blogg.se/
Postat av: kattis

ja de oxå kanske :P

2010-01-28 @ 13:11:58
URL: http://skattiss.blogg.se/
Postat av: emma

klart vi ska ha söndas midda snart...var ju ett tag sen men det är ju så mycket hela tidan...

2010-01-29 @ 11:01:19
URL: http://babyemen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0