Vilken ..

Hemsk dag det är i dag, jag har inte ens vatit ute, :S Och nu är jag orkeslös bara för att jag inte gjort något ! Tänkte att  jag skulle gå till sveaplan till syaffären och mataffären men kevin var grinig och nu sover han sen ett bra tag tillbaka. Kanske jag får ork till de när han vaknar. Hmm tveksamt Haha. Fast man får väl lov att ha tråk och orkeslösa dagar  i bland oxå!

I går så köpte vi i alf en lekstol/gåstol Den vart helt okej, dock så tycker jag att leksakerna på den var tråkiga. Fast Kevin han sliter och drar slår som attans så han kanske tyckte leksakerna var okej i alf :)

Nu ska jag lägga mig brevid kevin en stund, Sen ska jag göra något av resten av dagen.
så nu får datorn stängas av jag fastnat väldigt lätt här.

Kommentarer
Postat av: Marie

Våran gåstol har en skittråkig speldosa bara, men när Vilja hade den så var hon hur nöjd som helst. Hoppas att Meja trivs med den sen också. Barn är tydligen lättroade =)

2010-01-15 @ 19:21:11
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0