Regn

Gud vad det regnar, mysigt jag älskar när det regnar, jag och Kevin var ute en stund förut vart ganska blöta men vi missade precis det hårda ösregnet innan vi gick in. Har hämtat Stövlar och skor på posten till Kevin som kom i dag från Morfar. Tack snälla <3

Har jätte ont i ryggen i dag :( Men det var väl väntat det smäller på i bland men man blir härdad har ju haft så här i ett par år. Har ont dagligen och knäcker koterna lite då och då längst ner i ryggen för att dom ska hamna på "plats" Så dagligen värk och så smäller det till mera ont i bland som i dag.
Och ja jag vet att jag ska gå till en kotknäckare, Men jaa jag och ha tid och energi och pengar till min kropp är ju inte direkt jag, utan jag är mer jaja orka ! har ju vart hos sjukgymnast men blev inte mkt klokare av det inte.
Så jag får väl ta och ringa det där nr och Snacka om ryggen.. Lite Energi till det tack vore ju nått Haha!

Kevin leker på golvet med alla sina nya leksaker han fick när han fyllde år. Och hela lägenheten ser ut som en enda röra det är saker överallt. Men någon ny lägenhet finns ju inte så det är samma skit, Leta leta men nu har jag letat i över 1 år så jag börjar att tröttna rejält, Visst vi kanske är lite kräsna men vem vill flytta till något ställe där man inte trivs. OCh så kräsna har vi inte vart alla vi kollat på har varit fula. Och vi kollar väl inte på alla heller om man säger tänker ju fan inte betala 7000-8000 för en lägenhet aldrig. Roligare kan man ha för pengarna. Men snart ger jag upp och tar en sån dyr lägenhet för jag börjar bli desperat.
Har en lägenhet på fredag att titta på med uteplats liknande så vi får väl se.


Nu ska jag ta och fixa lite mat. Blir fisk och Potatis mumms vad gott :) Kevin börjar bli hungrig så bara sätta igång.

Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0