Söndag

Usch vilket dåligt humör jag är på. Jag är så trött och min sovmorgon som jag hade längtar efter var bara att fet glömma. För Jag hatar den där bilen....Robert var inte hemma fören halv 4 eller nått, så jag fick ju glatt glömma min sovmorgon.. Arg!!
Men jag och Kevin hade i alf en jätte trevlig dag hos svärmor och svärfar i går :) Kevin sov jätte gott i natt =) (han är/har varit jobbig i ett par nätter)

Jag hoppas att det blir dåligt väder i dag för att det passar mig perfekt. Då kan man få vara inne med gott samvete, fast åh andra sidan så klättrar jag på väggarna av rastlöshet, så inne en hel dag är inte så troligt oavsett vädret. om man inte får besök vill säga.

Har tyvärr inte så mkt roligt att skriva.
Så nu ska vi gå och äta frukost och dega lite :)

Kommentarer
Postat av: josefin

hihi jag har också beställt därifrån nu. så nu siter jag och väntar spänt på paket.:)

2010-07-20 @ 23:49:25
URL: http://fribergjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0