Torsdag

I bland så har man lust att stoppa huvudet i sanden, och för tillfället så vill jag fly fältet och bara gömma mig. Orkeslös till tusen. Ingen ork!

Men i morgon så har min älskade Robert Helg. Det är efterlängtat som tusan och vi ska dra en sväng till ikea och så vidare för att handla present till Kevin och lite annat smått och gott :) Storhandla ska man väl oxå hinna med !

Sen ska det fixas massa inför kalasen som är i helgen och på Måndag när han fyller. Hoppas att jag får det jag beställt i morgon. Annars får det bli som vi tänkt på måndag i alf på hans dag när alla släktingar osv kommer :P

Nej nu ska jag bråka lite med miiin söta Kevin som vägraar att Sovai kväll. Vi sitter och myser här i soffan, han gosar mest med kudden men jag får nog vara med på ett hörn kanske ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0