Helvete vad arg jag är. Var och lekte med ...

Helvete vad arg jag är. Var och lekte med kevin i lekparken nyss. När vi gick där i från så gick vi som vanligt på grusgången. När vi sen kom ut på asfalten så lät det konstigt om däcken. Vi har gått rakt på en stor hög med hund skit. Lös hund skit . Jag vände mig om och såg skiten jag och kevin hade blicken mot barnen vi mötte. Den jäveln som äger den hunden kan lägga sig där och äta upp skiten. Jävla offer. Tur att jag var hemma vid. Lämnade vagnen utanför tar någon den får den skiten på köpet var det ändå jag tänkte. Hämtade en flaska med vatten för att ta bort de. Men däcken var fulla. Fy fan så äckligt. Nu är vi på väg till statoil för att hoppas på att dom har en slang som funkar. Och till råga på allt så slängde kevin ner kepsen på marken och jag hann inte bromsa så jag körde på den lite lätt och ja nu är det hund skit på den. Så jag är in åt helvete arg. Vissa ska inte ha hund. Idiot


Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Tack vad snäll du är! :) Igentligen borde man väl acceptera hur man ser ut? Men det är svårt, känner att jag inte kan göra så mycket mer än att träna som jag gör och äta nyttigt..



Allt bra med er? kram

2010-06-21 @ 16:07:33
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Marie

Vi köpte skyddet på Barnens Hus där vi Sveaplan. 189 kronor kostade det. Jag trodde att det skulle vara dyrare än vad det var. Fanns i några andra mönster också. Men ingen riktigt tjej-ig så Meja fick en med gråa gubbar på =)

Så nu skickar jag en spark i rumpan till er så ni åker och köper en imorn åt lille Kevin =)

2010-06-21 @ 19:18:50
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

¨Tack så mycket! Vad snällt sagt :)

Mitt största problem är magen! Har ju blivit en riktig hängmage sedan jag fick barnen! Alla i slökten har fått den efter de fått barn, genetrisk. Tyvärr.



Okej vad härligt :)

Nej han fick hoppas in och jobba extra på sitt gamla jobb. kram

2010-06-21 @ 19:36:49
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Jo jag får tänka så :)

Vart glad igår då jag testade en tunika, har gått ner i storlek :D



Ja han var helt tokig i det, han blir ett matvrak som sin pappa :P

2010-06-23 @ 07:32:55
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0