Kärlek

20090726 är dagen som aldrig glöms för då kom våran älskade Kevin Leonard lindh till världen. 
Han har funnits hos oss i 10månader och 3 veckor! Tiden springer i väg snart fyller han 1år.


Han är så söt sötaste jag någonsin sett, han förgyller mina dagar till max. Så fort han ler så ler jag.
Han utvecklas för varje dag som går och man är så stolt. Jag är så oerhört stolt över Kevin, min finaste kille.
Livet vart så fulländat när Kevin kom till oss.

Jag är så oerhört lycklig, den kärleken som finns är oslagbar!

  
    

K E V I N <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken sötnos! Från början till nu =)

2010-06-16 @ 08:34:18
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0