Kärlek

Haha kevin är så söt, man får inte mata han med välling längre han måste äta själv, samma sak när han ska dricka vatten till maten och liknande.
När han ligger ner i sängen och ska äta välling så somnar han oftast med flaskan i munnen och han håller fortfarande i den, men när man ska ta bort den så rycker han skit snabbt tillbaka den i munnen haha!
Men tillslut så får han nog kramp i armarna :)

Måste fixa någon sele till matstolen, eller så får man ALDRIG släppa blicken. Han ställer sig nämligen upp i den. Ramlar han så slår han sig ordentligt.
Konstigt att det inte finns en sele/bälte på stolen från början, borde finnas det på alla tycker jag.
Visst man ska aldrig lämna barnen utan uppsikt men det kan ju räcka med att man ska hämta något i kylskåpet det går ju fort som attans. Jaja..

Nu ska jag vila medans Kevin gör det, sen ska vi gå till Josefin jag ska få super god mat där så jag har glädje dansat här precis hahah :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0