Kevin

Perioden Kevin är inne i just nu kan gärna få sluta, för det är väl en period kan man hoppas?
Från att vara lugn och snäll har han blivit galen och vild inte det minsta lugn. Han kan helt plötsligt bli tok missnöjd och bara kasta sig bakåt på golvet, m,.m Och i går hos emma fick han vagn sjukan , ja så fort jag närmande mig vagnen och skulle sätta ner han blev han tok arg och spretade i från ! Hoppas det bara var för igår!
Så har han börjat skrika på nätterna går knappt att trösta han. vaknar helt plötsligt och bara skriker.Men i natt sov han hela natten utan skrik så kanske det börjar avta?
Så detta beteende kan gärna få upphöra snarast!

Just nu är han jätte lugn är omkring och leker :) Det går väl upp och ner, ;)
Min lilla vilde! <3

Bilder från Dagen i går hos Emma:
        

Andra bilder under dom senaste dagarna:
     

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha. du får laga till mg. ja orkar inte heller laga. prutt på dig.

2010-06-23 @ 09:49:07
URL: http://fribergjosefin.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Sötnosar!



Ja den ger väl resultat, men nu ska vi på sme så då kan jag inte träna, får ta promend som träning ;)



Ja han är duktig han lilla manfred

2010-06-23 @ 10:08:46
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0