Söndag

Och nu är helgen förbi så tråkigt, Robert jobbar kväll denna vecka som kommer med.

Men helgen har varit helt underbart mysig :)
Har vart och campat i malingsbo med bästa svärmor och svärfar. :) Underbart mysigt med massa skratt god mat och trevligt sällskap så helgen har varit helt kanon,.
Ville dock ha en fisk på kroken men dött på den fronten. Men fick ialf se en kille dra upp en fisk, han blev super glad hans första fisk :) hehe..

Är helt slut i kroppen känner jag har flängt tunt i lägenheten sen vi kom hem och plockat och donat med allt. Skit över allt! Så nu ska jag lägga mig ner i soffan och jag somnar nog på ett tjillevipp!

Bilder från helgen kommer i morgon kanske ;)


Kommentarer
Postat av: Svärmor och Svärfar

Vi tycker också att det var trevligt att ni var med.

2010-06-28 @ 17:17:43
URL: http://matttssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0