Värme.

åhhh tycker att det är för varmt.. man bara svettas hela tiden..

tidigare i dag så har kevin badat i sin pool här utanför oss lilla gräsplätten här vid parkeringen, vi andra åt melon och blev stekta. Kevin älskar att bada och det funkade kanon att ha poolen där.
sen var det lunch och vila för Kevin, tror att värmen tar kål på honom oxå för han sov i tre timmar och mer om jag inte hade väckt honom, men han sov från 12-15 så mera kunde jag inte låta honom sova för då hade kvällen inte varit rolig. men han var trött hela kvällen haha. så nu sover han sen 19.00 som vanligt.

Vi blev inne efter hans vila för det var för varmt ute och i lekparken hade vi inte någon lust att grillas. Men han fick ju bada och vara ute en stund. så vi bjöd över moster Jenny på middag så vi fick lite sällskap på eftermiddagen.
Trevligt!

Och nu sitter jag här och tar det lugnt och blir inte sent för min del blir oxå seg av denna värme. Har blivit lite röd av dagen, blir ju aldrig brun untan bränner mig bara..

så tråkigt när Robert jobbar kväll man hinner inte ses mkt, för han har saker att göra så blir knappt mer än Hej:(
Men snart är det helg och tårta ;) Men tänk sen när jag jobbar då ses inte jag och Robert på hela veckor. inte Kevin och Robert heller. Men men så kan det vara. Ett tag kvar tills man ska jobba.,

Nu ska jag försöka knåpa lite poäng !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0