Onsdag.

Jaha hur ska jag komma ut? har ringt till fastigheten, men har ju ingen aning om när dom fixar källaren eller framsidan. Jag har ju inget att skotta med själv heller, och på baksidan kan jag inte. det är ju flera decimeter och en plogvall. Jippiiii. På framsidan är det så att portdörren bara går upp en liten bit. För att det är snö och is på trappen vettifan om det går att sparka bort:S Ohh blir så jävla trött på det här......... jag får väl ta mig ner och kolla om jag kan sparka bort skiten vid porten......

Ska till min syster i dag (Kattis) Mamma och andra syster ska oxå dit, vi ska få lunch. Och jag tänkte gå om en liten stund så jag tajmar in när Kevin ska sova..

Så håll tummarna på att jag kommer ut...


Sen när Robert kommer hem ska vi handla lite och eventuellt åka till kolbeck tro fan att den här växellådan är trasig... Men visst det är 3 månaders garanti!!! men det kostar ju att byta skiten herregud säger jag bara !!! Orka mera! men måste ju ha bilen hel för att få något för den när man säljer skiten....... Men troligtvis så är det något annat på bilen som gör att växellådan går sönder..... "SKRIKER!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: S

Hälsa robba från Sanne & Stoffe :)

2010-03-03 @ 12:01:33
URL: http://dujagvii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0