Sovmorgon

Ja i dag så blev det lite sovmorgon för min del till kl 8 :) Skönt !  Förut så kunde Kevin sova till halv 8 men nu ska han upp 6-halv 7 så 8 är sovmorgon för mig. :D Vi har träffat Josefin i dag hon skulle köpa mobil  men den hon ville ha fanns inte. 
Och nu har jag vait hemma en stund och jag har dammsugit och dammat , Blir ju damm på en dag här hemma... Blää... Robert han sover här i soffan,... Snart blit det matdags börjar kurra i magen..
Kevin sitter här brevid mig i soffan och är allmänt underbar som vanligt :)

Får tillbaka på skatten detta år oxå men det var inte mycket enligt mig.. Men men bättre än inget :) Robert får tillbaka lite mer... Behövligt så vi kan komma på ruta ett igen och inte ligga minus.. Underbart !


Nu ska jag skaka liv i Robert sen är det matdags m.m.,.



Kommentarer
Postat av: Marie

Visst är det härligt att få tillbaka på skatten =)

2010-03-24 @ 08:18:48
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0