trött..

Jag kommer aldrig att bli en morgonmännsika, även om jag är det nu för att jag måste :P halv 7 var vi uppe i dag, men man blir super glad av att vakna till kevin som alltid vaknar på  super glatt humör :D Vi har ätit frukost för en stund sedan och nu ligger kevin på golvet och rycker i allt han kommer åt!
tvättar gör vi oxå, spelar ingen roll hur mkt jag tvättar lika mkt tvätt ändå.....
Pappa Robert ligger och sover han ska vi hoppa på kl 2 :)

Bilder på Kevin
          

I går var vi i sundbyholm och grillade med några vänner och deras barn mysigt! Dock så var det för kallt för mig som fryser så mkt haha. Men jag höll mig till elden så funkade det fint. Något vi kommer göra om!

Några bilder från Dagen

    

Kommentarer
Postat av: emma

hej du ne hon somnade vid 9 på kvällen och det brukar hon göra... jo vist vad finna de var då....

2010-03-15 @ 18:24:32
URL: http://babyemen.blogg.se/
Postat av: kattis

Va ska du göra på onsdag ? Ska vi ses ?

2010-03-15 @ 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0