Underbara Söndag.

vaknade på ett strålande humör.. Kanske var för att jag verkligen fick sova ut :) Så skönt. På söndagar så har jag ju liksom oftast sovmorgon så i morrse gick Robert glatt upp med lilla Kevin. Och jag fortsätter dagen med att bara ta hand om mig själv då Robert är i väg till Daniel och han tog med sig Kevin. Men jag har gjort lite nytta, jag har hängt tvätt och diskat ska även ta en vända med dammugaren. Sen inta ett härligt lååångt bad :) Så det är vad jag pysslar med en söndag som denna. ! Funderar på om man ska sola men igentligen så är det onödigt då jag är en Blekfis och kan inte bli brun.. =/

Sen Ringde ju även Stefan när jag precis nästan vaknat. Familjen Öberg har bjudit över oss på grillning i kväll. Självklart kommer vi liksom Fasen vad Gott :D Så vi ska fara dit runt kl 4 så där ägnar vi kvällen :)

I går så var vi på barnloppisen i torshälla Shit vad folk inte alls kul, stog i kö för att komma in i 30 min säkert. Sen väl inne så hittade jag:
En vårjacka
Två boddys
Två mjukisbyxor
Ett par jeans
en vår mössa
En tjocktröja
En pyamas 

Och allt fick jag för endast 97 kr och det var bra saker så vart nöjd. Men för att få dessa saker så stog vi i kö för att betala i 1,5 tim :S Mindre kul.
Efter loppisen åkte vi till avesta typ 3 timmare senare än tänkt visste inte att det skulle vara så mkt folk på loppisen. Men men väl framme i avesta bjöds det på super god mat som alltid ( min farmor och farfar bor där) vi umgicks och hade det mysigt. Sen for vi Hem och myste ner oss i soffan.

Han somnde efter en stund på väg till Avesta
 
Min Underbara Kevin <3

Nu har vi köpt en ny bilstol till Kevin blev inte den som Robert hade tänkt, Så nu är vi som alla andra och har en från Barnenshus Britax Men vi är mkt nöjda och Kevin sitter bra.


Hoppas ni alla får en Underbar söndag.


Kommentarer
Postat av: Marie

Så länge barnen sitter bra och är nöjda i bilstolen så är ju allt bra =) Kan bli väldigt jobbigt annars!

2010-03-29 @ 08:15:19
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0