Deprimerad

Sitter här och är ruskigt deprimerad.. Har setat och kollar på hus och jag vill Flytta... Finns så många fina hus LITE längre bort här i från denna stad. MEn jag får ju aldrig med mig Robert bort här i från, Man kan få ett så mycket finare hus för mindre pengar och mer natur längre bort.... Men men ..
Det är ju så man har familj vänner och Jobb här så det är ju inte bara att flytta heller..

I övrig så har jag ångest, för vilken lägenhet jag än tittar på så vet jag inte......... vill ju hellre ha hus eller bo på söder det är därför man får ont i magen och inte vet om man ska ta den eller inte...
Lägenheten som vi tittade på var liksom helt okej, men lite dyr kanske? Åhh jag vet inte?
Får en stor klump i magen av att inte veta. Och om vi tar den och det samtidigt kommer ut ett hus så får man ju ytterligare tre månader och måste flytta hit och dit, för visso så gör det inte mig något GE mig huset bara !!

Skulle vilja köpa mig en sommarstuga långt bort oxå, som man kan rymma till på sommaren. En söt lite stuga vid vattnet båtplats och hela köret. med fin tomt och skogen precis på med underbara promenad stråk

Ja Drömma det kan man ju alltid göra.  Lär ju aldrig inträffa kanske när man är 80 och inte har någon kraft då har man väl vunnit på binogolott.....

Ska Drömma om mina hus nu !
Ses i drömmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0