Kevin

Kan inte med ord beskriva den kärleken som finns. Han är den mest finaste som någonsin funnits i min närhet, bara att titta på honom gör hela dagen fulländad. Han är min lilla mamma gris.
Hans skratt gör att hjärtat slår ett extra slag, hans leende får en annan att le <3

Oslagbara stunder är som på morgonen när han vaknar och ställer sig i sängen och väntar på att jag ska ta upp han, så ligger vi i våran stor säng och myser, vi ligger och tittar på varnadra och små ler, jag smeker hans mjuka kind. Vi ligger och funderar på livet innan det är dags att sätta fart och göra något av dagen. Det är riktigt morgon mys det.

jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva,
Du är min livsglädje min diamant. 
Kärlek vid första ögonkastet <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0