Måndag

Känner mig något piggare än helgens bravader.. ;P
Fredagen spenderades som sagt hos Emma m familj, plus johan och sara. Lördagen var vi i norrköping och kollade bilar drack någe sånär gott oxå ;P, kom hem ca två men jag somnade i bilen på väg hem,. Söndagen var jag mkt trött  ( ont i huvudet hela dagen) men hann med en grillning med Josefin och krille innan jag deckade i soffan strax efter 7 :) Haha !

och i dag är det måndag, har varit på bvc och mätt och vägt Kevin
Han hade gått upp ca 150 gram  8615g och han hade blivit 0.5 cm längre 72 cm
så allt var godkännt och perfekt ! Han låg precis på medel med längden och vikten var godkänd.
vi traglar vidare här hemma med mat och allt där till.
Dagis har vi sökt i dag så vi får väl se om vi får det som vi vill ha :)

Lägenhets torka är det här i Eskilstuna oxå. Förut kunde det i alla fall ploppa upp en och annan, Nu är det helt dött! Hus är det ju ännu sämre med.. Men men.. Kan inget annat göra än leta leta leta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0