Sovmorgon

Vart sovmorgon i morse med :) Jag vaknade vid sju och tänkte  ska Kevin aldrig vakna men han sov. jag låg och halv sov och halv nio steg jag upp. Strax efter det så vaknade Kevin . :)
Kevin har väl kommit in i en period då han måste sova ut för han lägger sig samma tid på kvällen mellan 7-8 brukar oftast bli halv 8 och då somnar han utan problem, men jag klagar inte skönt med sovmorgon för en tröttmössa som mig.
Men i morgon så får han glatt vakna skapligt för vi ska kolla lägenhet kl 10, Hoppas att den är fin SNÄLLA!!

Jaha i dag så ha Syster varit här, hon är beräknad tills i dag men lillen verkar vilja vara kvar ett tag till. :P
haha hon är inte nöjd :D
Kevin sover just nu och när han vaknar så ska vi gå till josefin och Mysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0