finns inte ord

Dagen har varit helt underbar i dag i allt detta kaos i mitt liv. Har kollar på ett hus super mysigt, sen senare vart med Marie och barnen och i skogen, fick med lite svamp hem. Eller svampen står i bilen , Kevin sov så fick liksom inte med mig den upp.. Men men den klarar sig fint!

Jag mår så sjukt dåligt så minsta lilla får mig att gråta. Så från och med i kväll tror jag att jag stänger av telefonen och svarar inte, så förlåt men jag orkar inte just nu.
Det bara tär och mol i mig allt.

Det där huset kommer vi säket inte få gubben har ju inte ringt, så det är som vanligt att allt skiter sig !

Och som Grädde på all denna jävla sörja så tro fan att jag kommer hem, klär av mig och ska hoppa in i duschen ja men då finns det inget vatten, kommer droppande stråle. Jag vill gärna duscha efter ett besök i skogen! Hade inte Kevin sovit så hade jag skrikit, fy fan i två dagar har vi haft vatten bad inne på toan för en packning var trasig nu detta. vad händer näst?
Jag bara orkar inte??

Snälla jag orkar inte mera..
Det är inte meningen att man ska gråta varje kväll men så är det här.

På återseeende någongång då Livet ordnat upp sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0