FREDAG

Jag älskar Helg,. och denna helg extra mkt för det händer extra mkt. men jag är oxå sjukt arg på min sambo ROBERT varför kan han aldrig städa?? Inte ens hänga tvätt så i dag är jag mkt sur, sur som en ättika men ändå glad..
Kanske ska flytta så han inser att han måste städa och göra allt sånt själv..(fast han städa knappt när han bodde själv , blir inte lika stökigt då iofs men bläää)  Menar jag gör alltid allt på veckodagarna plus helg osv ska man inte då kunna få hjälp då någon gång? Ska jag aldrig få ledigt?
Hur Får man han att städa och ja hemmaslysslor tips tack haha ;)
Ja han är en lat skit men jag älska honom ändå ;)

i dag ska vi på middagskalas , i morgon ska vi på loppis, på kvällen ska vi inta alkohol i dess olika slag och se vart kvällen leder oss..
Söndag ska vi sova extra länge om det det går, sen hämta den finaste killen som finns på denna jord.

Ja men det är väl bara att slänga ifrån sig datorn och städa för det är det ju ingen annan som GÖR!!!!!!!!!

Trevlig Helg på er mina läsare!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Löööövly med helg..

Är så laddad inför imorn =) Tack för att vi får komma. Vi behöver det. Mer än mycket just nu!

Kram

2010-10-01 @ 17:43:58
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0