Lever på Hoppet

Jag har dåligt sjävlförtroende när det gäller matlagning. Jag tror jämt att jag inte kan. fast igentligen så är jag bra på att laga mat, jag jobbar med matlagning och jag har aldrig gjort äckligt mat på dem ställen jag jobbat vad jag kan komma på. Och jag tycker att det är kul. Men inom mig så känns det inte som jag kan. Säger jämt att jag är dålig på att laga mat.
Fast i för sig så känns det som jag är ganska så dålig på allt just nu =/

Men jag kom på mig när jag gjorde världens godaste kvälls mat till mig :D vart lite hungrig så här på kvällen, och det satt så fint i magen så .. mee like
Så plus i kanten till mig :)

Som rubriken lyder så Lever jag för hoppet just nu, Snällla Snälla låt detta gå vägen nu. Jag Ska ha så är det bara.. Jag längtar tills på lördag så jävla mkt snälla låt det bli lördag nu nu nu med ett gott besked !

Känns inte så jätte bra att ta den lösningen som vi nu gjort, känns rent av piss men vad skulle vi göra, vad ska vi göra känns som ända utvägen.
Men jag hoppas att det kan falla ner ett par stenar från mina axlar. Problemen måste ju lösar så är det ju bara!

Men vissa stenar kommer alltid att förbli där.. Och varje gång så blir jag ledsen fast jag igentligen inte fattar det själv, mer påtagligt nu dom senaste åren.. Så med andra ord helgen blev inte som tänkt Som vanligt ugifär.

Tråkig blogg jag vet, med bara massa gnäll och tråkigheter men så kan det vara ibland. Och så är det här för tillfället men jag kämpar med en dag i taget. Och om beskedet på lördag blir glatt så kommer jag skina som en sol och dansa hela dagen och natten lång vill jag lova er!

godnatt


Kommentarer
Postat av: Marie

Kram

2010-10-11 @ 12:27:19
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0