Sova

Packningen är i full gång här hemma :) Så himla kul för snart vet jag att vi verkligen flyttar på riktigt, Jag längtar så mkt och det är inte alls långt kvar.
Hoppas på att det kanske blir en sväng till ikea i helgen, handla lite saker till Kevins rum och lite annat smått och gott som behövs.
Han behöver verkligen sånna där galonvantar eller vad man kallar dom, nu är det kall ute och han blir jätte kall direkt om händerna, och i dag så skulle dom vara ute på dagis. Och det har ju liksom regnat och det älskar Kevin. Så han hoppade i vattenpölarna och självklart skulle han plaska med händerna med stickade vantar det gick mindre bra liksom.
Bilarna ska lagas nu så fort som möjligt oxå (innan vintern börjar på riktigt), ny bil ska hittas, två bilar rättare sagt kanske.
Hoppas på att vi kanske kan åka till elgiganten senare när jag kommer hem, micron är ju paj så måste han en ny. Jobbigt att göra välling på spisen visst det funkar men neeee.. Värma mat oxå för den delen..

Nu ska jag lägga mig ner och sova en truddelutt, sen duscha och fixa mig sen ska jag på arbetsintervjuv ! :D

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Marie

Spännande med arbetsintervju =) Vart är den då?

Vilket datum flyttar ni? Säkert den 30de då eller? Kram

2010-10-14 @ 14:24:52
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åhh vad mysigt med ett hus på landet! Grattis igen=)!Då flyttar ni ju väldigt snart, vad spännande!=) Kram

2010-10-16 @ 20:21:47
URL: http://mamamee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0