Helg

Ja nu är det äntligen fredag det känns lite i kroppen tror jag. För jag vaknade pigg och på ett strålande humör passar bra till solskenet vi har i dag. Har som nästan alla dom andra förmiddagarna varit i lekparken med grannen och hennes son Kul :)
Det skilljer bara en månad på dom , så dom har mkt kul i lekparken :) Och vi vuxna pratar strunt ungifär =)

Nu har vi intagit lunch och Kevin ska vila och Robert ska väckas ! tvätten är hängd och ny maskin är på gång. Väntar på att kl ska bli två, inta liggposition i soffan och kolla på 3an mee like :D Sen så ska jag hjälpa josefin med en grej hon hämtar mig och så blir det 10kg säck att bära.

Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte riktigt men någont ska man väl hitta på, Robert kanske har något i kikaren !
Ska inta middag i alf kött och hasselbackspotatis sallad och sås!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: josefin

Jo visst kan jag de. eller jag sover ju då jag med.:P

2010-09-03 @ 23:30:35
URL: http://fribergjosefin.blogg.se/
Postat av: josefin

haha. ja de gör hon fan nu när du säger de.:P läskigt. hoppas dom bara är lika så hon inte blir ond.:S

2010-09-10 @ 19:12:57
URL: http://fribergjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0