Onsdag.

Mitt i veckan dag, Kevin är snorig men ändå pigg. eller än så länge har han inte snorat något men det kommer nog. Han är lite lite täppt hör man. Men det är ju alltid värst på kvällen och natten.
Det är ju super vackert väder ute, vill ut... Men vi får se Kevin som avgör får se hur han mår lite lite senare men frisk luft har man ju aldrig dött av. Ja vi får se vi kanske kan plumsa i badet annars ;P

Vart är min bil någonstans? Så himla typiskt att det inte finns någon. Men vad fan jag börjar bli van att man aldrig hittar något, att allt skiter sig osv.
Så jag står väl där sen utan bil. Great!

Nej nu ska vi gå till köket se om Kevin vill få i sig något men inte troligt men han måste ju äta nått tycker jag.


Trevlig Onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0