Sjuk

Kevin är sjuk men just för tillfället är han hur pigg som helst han dansar och härjar ;P Han kanske börjar bli bättre. :D

Ja igår så vart vi med bil ;P Så nu har vi två bilar såå skönt. Bäst ni passar er för mig på vägarna. Haha. När Robert vaknar så vill jag åka och tvätta bilen och fiixa bilstolen, sen så måste vi handla oxå. Brödet i våran familj har en tendens att försvinna Poff!

Snart är det helg, hoppas inte att jag och robert ska bli sjuka det orkar jag inte för i helgen så ska vi på marknad som jag har längtat efter.. Ska stoppa i mig lök det ska ju förhindra förkylning? Haha

Nu börjar jag bli hungrig. Så Nu ska vi äta. eller jag ska äta snarare Kevin äter inte =( Knappt ens välling, 1 flaska i går kl 1 en i dag på morgonen ..

Nu ska jag leka med Kevin. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0