Super nöjd, regnkläderna jag beställt till...

dsc01125 (MMS)

Super nöjd, regnkläderna jag beställt till kevin kom nyss. Det plingade på dörren och där stod en post gubbe med min post :) trodde jag skulle behöva gå och hämta dem på konsum brukar ju vara så. Men i alf är hur nöjd som helst, trodde inte dom skulle vara fodrade men de var dom. Jag måste ha läst väldigt konstigt. Jackan är lite stor men det trodde jag oxå dom hade inte 80 i den, så fick bli 86 men den funkar fint ändå:) byxorna satt hur perfekt som helst. Tror även att roberts ifone har kommit . Kevin är snorig och jätte missnöjd i dag :( gråter och gnäller om vart annat :( nu lunch ! Tjing


Kommentarer
Postat av: Marie

Vart har du beställt regnkläderna?

Meja börjar dagsi den 9 november =) Måste köpa massssor med saker nu ju =)

Kram

2010-09-21 @ 18:30:17
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0