Underbara helg.

Jag har vaknat på ett strålande humör, och känner mig full av energi :) Jag och Kevin ska ut i lekparken och leka medans Robert sover till lunch ungifär. han ska jobba i natt så han får liksom sova lite i dag...

Har för övrigt vart en helt underbar helg. Vi besökte Kevins farmor och farfar i Fredags åt god mat och kollade idol Massa Trevligt =)
Lördagen åkte vi till den nya outleten och fyndade lite granna. Regnkläder till Kevin, Jacka till mig och vantat och mössa strumpor. Sen så spenderade vi resten av dagen/kvällen hos Marie,Rikard,Meja och Vilja Tack för en Mysig Lördag :) Vi blev bjudna på mat Tacos sjukt gott =) Barnen lekte och härjade runt =) Sen senare på kvällen kom även Kotte och Alex ! Sen var det lagom dags att åka hem Kevin har super trött han somnade direkt i bilen på parkeringen i Säby han typ precis bara börja rulla =) 
 
Och i dag är det söndag och som sagt humöret är på topp..  vi ska rösta i dag oxå, Får vi ej glömma och missa. MÅste ju göra sin röst hörd liksom. Hoppas på att kolla på bil i dag =) Jag hoppas på det i allafall. Men alla vi riingder till vägrar att svara? Varför lägger man då ut en annons? Sånt gör mig lite smått galen ! Men men..

Ska ta och klä på mig och Kevin så att vi kommer ut och leker lite.

Have a nice sunday!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack själva för igår.. Det var super trevligt =)

Skönt att Kevin somnde fort han också.

Kram

2010-09-19 @ 14:50:39
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0