Oh jag är så trött, har gått och blivit ma...

Oh jag är så trött, har gått och blivit magsjuk bland det äckligsste som finns alltså fy. Har i princip inte sovit något i natt utan bott på toan. Nu mår jag illa för att det finns noll i min mage men äta nej tack. Vill bara sova men har Kevin hemma då vi ansåg igår att han var för snorig för att åka till dagis. Men dit hade han faktiskt kunnat åka. Får väl göra det bästa av dagen helt enkelt. Ringer pappa Robert om det behövs. Har verkligen inte tid med detta. För övrigt så längtar jag till den 29de december !!


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh hjärtat då! Fy tusan att du blivit magsjuk! Hoppas du blir frisk snart så plutt kan växa på sig <3 Jag längtar också massor till dess =) Puss

2011-12-05 @ 12:12:00
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0