Känslor

Känner mig ledsen, besviken sårad Sån där gråt i halsen, men varför och för vad? Sån där som man liksom inte kan ta på problemet utan jag bara känner mig så. Känner mig nere helt enkelt kanske finns massa orsaker som ligger inom sig och gror och man inte vet exakt vad man ska peka på. jaja. ska sova efter detta inlägg och hoppas jag vaknar upp utan att känna mig så ledsen. Är jobb denna helg vilket jag inte ser fram imot ett dugg!! så nästa helg ska jag hitta på något riktigt roligt, ska nog dra ihopp några vänner och äta mat och festa. Ska höra med A så drar vi nog ihop några girls kanske. Länge sen Jag hade så där tok roligt måste ha en sån kväll. Så så får det bli :D Tar och sover nu med min stora klump i magen av Blandade känslor =(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför åker mina inlägg ihopp ???

2011-01-28 @ 22:11:42
Postat av: Emma

Hej. Jag börjar vid 03 men måste gå upp vid 2 för att hinna äta och åka in. Men blir bog att jag lägger mig vid 8 på kvällen så får jag 6 timmars sömn o sen kan jag ju vila lite när sixten sover...

2011-02-03 @ 11:20:02
URL: http://mammatillsixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0